Procesní mapa
Celý proces řízení vedoucího k náhradě škody lze rozdělit do určitých oblastí:
analýza, s cílem
zjistit, zda došlo k poškození klienta
zjistit, zda je možné případ uchopit po právní stránce a zda existuje reálná šance získat náhradu škody
komunikace
vůči ČNB, institucím, Policii ČR apod. s cílem získat pozitivní stanoviska pro případné soudní řízení (bude-li nezbytné)
vůči škůdcům
uplatnit reklamaci a vznést požadavek na náhradu škody
doplnit chybějící dokumentaci
komunikace obecně je vedena se snahou
dosáhnout mimosoudní vyrovnání – vyvinout potřebný tlak na škůdce, aby byli ochotni věc řešit pro klienta žádoucím způsobem
zkrátit čas řízení (souvisí s předchozím bodem)
bude-li nezbytné vést řízení u soudu – pak získat potřebné podklady pro kvalifikované rozhodnutí o tom, zda k soudu jít či ne
soudní či správní řízení
Procesní mapa
Naše pomoc
Náklady řízení
Statistiky
Etický kodex
Ochrana osobních údajů
Právní ujednání
©2010-11
SOSConsulting.cz
Created
by
WebElite.cz